Blogi – Digitaalisen menestyksen rakennuspalikoita – Crasman

Crasman ja Digital Commerce Finland kirittävät suomalaisyritysten verkkokaupankäyntiä

Kirjoittanut Samuli Hokkanen | Jan 4, 2024 1:26:09 PM

Digital Commerce Finland on uusi yhteiskunnallinen ja yhteisöllinen yritys, joka auttaa digitaalista kauppaa kasvamaan nopeammin. Yritys on syntynyt Business Finlandin pitkän ohjelmatoiminnan tuloksena. Digital Commerce Finlandin tavoitteena on rakentaa maailman kilpailukykyisin digitaalisen kaupan yhteisö Suomeen. 

Crasman Oy, yksi Suomen kokeneimmista digitaalisen kaupankäynnin asiantuntijayrityksistä, on solminut kumppanuussopimuksen Digital Commerce Finlandin kanssa.

“Olemme todella innoissamme uuden digitaalista kaupankäyntiä edistävän yhteiskunnallisen yrityksen syntymisestä Suomeen ja tiesimme heti, että haluamme rakentaa alusta lähtien hyvää yhteistyötä Digital Commerce Finlandin kanssa. Tavoitteemme on yhteinen: suomalaisyritysten verkkokaupankäynnin ja digitaalisen myyntivalmiuden kasvattaminen”, toteaa Crasmanin toimitusjohtaja Samuli Hokkanen.

"Kumppanit ovat keskeinen osa digitaalisen kaupan ekosysteemiä ja DCF-yhteisöä. Olemme erittäin iloisia saadessamme Crasmanin tasoisen toimijan mukaan kumppaniksemme!", kommentoi Digital Commerce Finlandin toimitusjohtaja Ville Simola.

"On hienoa saada kumppaniksi Crasmanin kaltainen digitaalisen kaupan kokonaispalveluntarjoaja, jonka palvelun keskiössä on erinomainen asiakaskokemus, kasvumarkkinointi ja laadukkaat tekniset ratkaisut", lisää Digital Commerce Director Mirva Sandström.

“Tulemme näkymään aktiivisesti Digital Commerce Finlandin tapahtumissa, koulutuksissa ja webinaareissa ja pyrimme tuottamaan osaltamme lisäarvoa kertomalla näkemyksemme ja kokemuksemme verkkokaupan menestystekijöistä”, kertoo Crasmanin Business Development and Sales Manager Marianna Leinonen.

 

Crasman on vuonna 1996 perustettu verkkokaupankäynnin ja digitaalisen myynnin asiantuntijayritys, joka työllistää 100 henkilöä. Crasmanin suurimpia asiakkuuksia ovat mm. Nokian Renkaat, Vianor, Messukeskus, Intersport Finland ja Hedin Automotive. Crasman palvelee tulevaisuuteen panostavia yrityksiä verkkokaupankäynnin konsultoinnin, suunnittelun, teknisen toteutuksen, sisältöjen sekä kasvumarkkinoinnin alueilla.