- /
- blogi
Roni Jarkko aloitti Crasmanilla toukokuussa 2021 asiakkuuspäällikkönä verkkokauppaan erikoistuneessa tiimissä. Logistiikan lisäksi palveluliiketoiminnan kehittäminen sekä palvelumuotoilu ovat hänen vahvoja osaamisalueitaan.
Siirtyminen aikaisempaa pienempään organisaatioon on tuonut Ronin arkeen ennen kaikkea ketteryyttä, välittömyyttä ja läheisiä suhteita eri sidosryhmiin niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Ronin mielestä parasta kuluneessa puolessa vuodessa on ollut ehdottomasti asiakkaisiin tutustuminen: “Meillä on niin mukavia asiakkaita, että oli oikeasti kiva ja helppo tulla tähän rooliin.” Perehdytyksen jälkeen tärkeimmäksi seikaksi Roni nimeää asiakkaiden bisnekseen syventymisen ja aidon ymmärryksen rakentamisen heidän liiketoimintansa vaatimuksista.
Asiakkaan, loppukäyttäjän ja yhteistyökumppanien yhteispeli on avain menestykseen
“Asiakkaiden kanssa pyrin rakentamaan luottamusta ja yhdessä tekemisen henkeä. Haluan, että he voivat aina luottaa siihen, että me teemme parhaamme edistääksemme heidän bisnestään. Jos ei ymmärrä asiakkaan liiketoimintaa ja siihen kytkeytyviä haasteita, on tästä työstä vaikea suoriutua kunnialla”, toteaa Roni.
“Alku on luonnollisesti ollut myös sukellus syvään päähän. Tulen logistiikan maailmasta, ja nykyisessä roolissani pääsen katsomaan projekteja huomattavasti laajemmasta perspektiivistä. Aiemmasta työkokemuksestani on hyötyä, sillä verkkokauppa koskettaa hyvinkin vahvasti logistiikkaa. Uskon myös, että osaamiseni palvelumuotoilusta ja liiketoiminnan kehittämisestä auttavat tässä näkökulman muutoksessa.”
“Meidän kymmenhenkisen asiakkuuspäällikkö-tiimin joukosta löytyy monenlaisia vahvuuksia. Sparrailu kollegan kanssa ja ajatustenvaihto käynnissä olevista projekteista tarjoaa mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun.”
P.S. Vaikuttaako Crasmanin meininki houkuttelevalta? Olisitko kiinnostunut liittymään luovien nörttien porukkaamme? Katso tästä avoimet työpaikat tai jätä avoin hakemus!
Kuva Tiikerikuva