HubSpot tarjoaa kattavan paletin erilaisia työkaluja, jotka auttavat yrityksiä lisäämään myyntiä, parantamaan verkkopalveluitaan ja tehostamaan markkinointiaan:
Helppokäyttöinen asiakkuudenhallinta-järjestelmä
Markkinointi- ja analytiikkatyökalut
Julkaisujärjestelmä ja työkalut verkkosivustojen toteuttamiseen
Myynnin työkalut liidien- ja diilien hallintaan
asiakaspalvelun työkalut kontaktien vaalintaan
HubSpotin maksuttoman CRM-järjestelmän avulla pysyt kärryillä jokaisen asiakkaasi ja verkkosivuston kävijän tilanteesta. HubSpot CRM luo jokaiselle asiakkaalle aikajanan, johon kaikki asiakkaaseen liittyvä tieto kertyy.
Saat kerättyä yrityksesi ja asiakkaasi välisen viestinnän selaimeen asennettavan lisäosan avulla. Se kirjaa käydyt sähköpostikeskustelut asiakkaan aikajanalle ja säästää aikaasi. Puhelut voit tallentaa automaattisesti HubSpotin mobiilisovelluksen avulla.
Ilmaisen HubSpot Growth Platform -oppaamme avulla tutustut tärkeimpiin ominaisuuksiin ja pystyt valikoimaan käyttöösi juuri ne työkalut, joista on eniten hyötyä sinulle ja yrityksellesi.
Lataa HubSpot-opasInbound-markkinointi on metodologia, joka keskittyy asiakkaan auttamiseen jo ennen ensimmäistä ostosta. Monessa tapauksessa auttaminen voi olla asiakkaalle hyödyllisen tiedon tarjoamista ilmaiseksi verkkosivustolla. Inbound-markkinointi on yksilölle kohdennettua ja siinä otetaan huomioon asiakaspolun vaihe ja asiakkaan profiili.
Vastineeksi hyödyllisestä informaatiosta inbound-markkinoinnissa pyydetään usein asiakkaan yhteystietoja tai tietoa heidän yrityksestään. HubSpot tarjoaa älykkäitä lomakkeita, joiden avulla voit kysyä saman sivun avulla kävijöiltä eri asioita sen mukaan, mitä jo tiedät heistä.
Oletko kiinnostunut inbound-markkinoinnista? Ilmainen inbound-oppaamme auttaa nopeasti alkuun!
Lataa Inbound-opas
HubSpot Marketing Hubin avulla myyjät näkevät, mitä sivuja asiakas on käynyt lukemassa ja mistä hän voisi olla kiinnostunut. Jos asiakas on esimerkiksi lukenut uuteen tuotteeseenne liittyvän blogin ja käynyt sen jälkeen kaksi kertaa katsomassa hinnastoanne, hän on todennäköisesti hyvin kiinnostunut uudesta tuotteestanne.
HubSpotilla voit myös pisteyttää sivuston kävijöitä sen perusteella, mitä toimia he tekevät sivustollanne. Pisteytyksen pohjalta saat automaattisesti listauksen kävijöistä, jotka täyttävät määrittelemäsi ehdot. Listat ovat arvokas työkalu myynnille uusien asiakkaiden hankkimisessa. Keräämällä potentiaalisimmat kontaktit yhteen myyjät voivat vähentää turhia puheluita ja keskittyä vain kaikista lupaavimpien kävijöiden kontaktoimiseen.
HubSpotin avulla potentiaaliselle asiakkaalle voi kohdentaa monenlaisia tätä auttavia ja luottamussuhdetta vahvistamista toimia ennen varsinaista ostotapahtumaa. Tavoitteena on, että vahvat suhteet muuttuvat asiakkuuksiksi, kunhan asiakas on valmis tekemään ostoksen. Esimerkiksi asiakkaalle mielekäs sähköpostiviestintä rakentaa luottamusta asiakkaan ja yrityksen välillä.
Markkinoinnin automaatio tarkoittaa edellä kuvattujen toimintojen automatisointia. Käytännössä tämä voi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kun asiakas lataa tuotteeseenne liittyvän materiaalin sivustoltanne, hän siirtyy ennalta aikataulutettujen sähköpostiviestien vastaanottajaksi. Markkinoinnin automaatiolla voidaan tehdä vähemmällä vaivalla entistä personoidumpaa ja tehokkaampaa markkinointia.
Asiakaspolku on asiakkaan matka ensimmäisestä kosketuksesta yritykseesi aina ostamiseen asti. Asiakaspolun voi jakaa kolmeen vaiheeseen: tietoisuus, harkinta ja päätöksenteko. Tarkoituksena on huomioida asiakkaan tilanne, kun häntä ohjataan eteenpäin kohti ostoa. Asiakassuhde ei lopu – tai sen ei pitäisi loppua – yksittäiseen ostoon, vaan asiakkuuden vaalinta jatkuu kohti seuraavaa ostosta.
HubSpotin tarjoaman analytiikan ansiosta yksittäisen asiakkaan tilanne asiakaspolulla on helppo huomioida. Näet, mitä kukin asiakas on lukenut sivuiltasi ja mitä tietoja he ovat antaneet sinulle lomakkeiden kautta. Voit käyttää näitä tietoja asiakaspolun vaiheen määrittelyyn ja tarjota oikeanlaista sisältöä eri vaiheissa.
HubSpotin Marketing Hub sisältää oman julkaisujärjestelmän, jolla koodaustaidottomatkin pystyvät luomaan helposti laskeutusmissivuja, blogikirjoituksia ja näyttäviä sähköposteja. Verkkosivuston kävijöiden ohjaaminen asiakkaiksi on HubSpotin vahvuuksia. HubSpotin julkaisujärjestelmän ansiosta kuka tahansa voi rakentaa konversiopolkuja, joilla pyritään keräämään kävijöiden yhteystiedot.
HubSpotin analytiikka antaa hyvän kuvan siitä, mikä sivustolla toimii ja mikä ei. Helppokäyttöisen julkaisujärjestelmän ansiosta sivuston kehittäminen analytiikan tuottaman tiedon pohjalta on nopeaa. Tämä mahdollistaa sivuston jatkuvan kehittämisen.
Näytä vähemmän
Näytä lisää
Täytä lomake tai ota suoraan yhteyttä Tomiin tai Anuun.
Business Development Manager
tomi.talas@crasman.fiCopyright @2024 Crasman