Tehoja myynnin ja markkinoinnin yhteispelillä
Markkinointi kasvun moottoriksi
Ihminen liiketoiminnan keskipisteenä
Kasvumarkkinointi on yhteistyömalli, joka tunnistaa myynnin ja markkinoinnin digitaalisen kasvun mahdollisuudet ja esteet.
Crasmanin kasvumarkkinointia tekee datalähtöinen ja monialainen tiimi, joka on sitoutunut edistämään verkkoliiketoiminnan kasvua. Kokonaisvaltainen, koko asiakaspolun huomioiva lähestyminen markkinointiin erottaakin kasvumarkkinoinnin ns. perinteisestä markkinoinnista.
Kuluttajista aloittaa ostajanmatkan hakukoneesta. (Forrester)
Tehokkaampi tapa liidien konversioon kuin outbound menetelmät. (Gartner)
Pienempi asiakkaiden hankitahinta kasvumarkkinoinnilla. (McKinsey)
Asiakasuskollisuus, pysyvyys, tuotto ja elinkaari.
Houkuttelee asiakkaita räätälöidyillä ja arvokkailla sisällöillä.
Rutiinitehtävien hallinnointi ja suorittaminen automatisoidusti.
Kevyet ja kustannustehokkaat digitaalisen markkinoinnin taktiikat.
Integroitua ja monikanavaista markkinointiviestintää.
Datalähtöinen menetelmä, joka keskittyy verkkosivuston suorituskyvyn ja käyttökokemuksen jatkuvaan parantamiseen.
Näkemykseen (insight) päästään prosessilla, jossa kerätään tietoa, todisteita ja havaintoja eri lähteistä, pohditaan asiayhteyksiä ja tutkitaan ristiriitoja. Insight-tutkimus antaa kasvustrategille mahdollisuuden muodostaa näyttöön perustuvia näkemyksiä digitaalisen myynnin ja markkinoinnin vaikuttavuudesta. Siksi näkemys perustuu aina tutkittuun tietoon ja dataan.
Tuloksellisen ja vaikuttavan myynnin ja markkinoinnin taustalle tarvitaan yrityksen liiketoiminnan tavoitteisiin pohjautuva kasvustrategia.
Strategista kasvun suunnittelua tehdään liiketoiminnallisten tavoitteiden sekä näkemyksen (insight) pohjalta.
Kasvustrategia kokoaa yhteen tiedon siitä, miten asiakkaita saadaan ja miten heidät pidetään. Se sitoo yhteen yrityksen tuote- tai palvelutarjooman ja kilpailuedut. Se määrittelee muun muassa kohderyhmät, asiakaskokemuksen sekä digitaaliset kanavat, joista asiakkaat tavoitetaan.
Suunnittelussa huomioidaan insightin lisäksi myös tarvittavat resurssit, digitaaliset kontaktipisteet sekä niiden kehitystarpeet.
Digitaalisessa maailmassa menestyksen salaisuus on yksinkertainen: Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli, sen jatkuva kehitys ja luotettava tuki.
Yhdessä asiakkaan kanssa tehtävän jatkuvan kehityksen ytimessä on liiketoimintaan, mitattavaan kasvuun ja sen tavoitteisiin nojaava kasvulähtöinen suunnittelu.
Hyvä kasvustrategia käyttää useita sisältöjä, kanavia ja työkaluja viestintään eri kohdeyleisöjen kanssa.
Crasman on aktiivinen myynnin ja markkinoinnin sekä asiakaskokemuksen kehittäjä. Pidämme huolen, että kehitystoimenpiteet pysyvät suunnitelmallisina, ajantasaisina ja asiakkaidemme liiketoimintaa kasvattavina.
Yhdessä tekemällä saamme sinut loistamaan.
Täytä yhteydenottolomake tai ota suoraan yhteyttä Anuun tai Tomiin.
Business Development Director
tomi.talas@crasman.fiCopyright @2024 Crasman