Palvelumuotoilu ja konseptointi

Palvelumuotoilun perusajatus on yksinkertainen: Kaikkia yrityksen toimintoja kehitetään asiakkaan näkökulmasta.

Human first -tarra
kompassi kädessä

Onko yrityksesi tuotteista ja palveluista tarjolla riittävästi tietoja, jotta asiakkaat ymmärtävät niiden käyttötarkoituksen ja hyödyn?  Kuinka vaivatonta tuotteittesi käyttö on? Millä tavalla hoidat tilanteet, joissa palvelusi ei vastannutkaan asiakkaasi toiveita?

Palvelumuotoilu on käyttäjäkeskeinen tapa suunnitella palveluita ja tuotteita niin, että ne huomioivat asiakkaan tai käyttäjän tarpeet mahdollisimman kokonaisvaltaisesti. Palvelumuotoiluun osallistetaan  yrityksesi kaikki toiminnot myynnistä markkinointiin ja tuotantoon.

Autamme mielellämme - ota yhteyttä!

Tilaa Crasmanin uutiskirje!