B2B-verkkokauppamarkkina on globaali biljoonabisnes ja nopeimmin kasvava verkkokauppamarkkinan osa-alue. Digitaalinen kaupankäynti tehostaa B2B-yrityksen toimintaa ja luo uusia kasvun paikkoja. Oikeissa käsissä verkkokaupalla vauhtiin pääsy on ketterää ja kustannustehokasta.
Tukkutilauksia, myyntiprovikoita, useita tuotekonfiguraatioita, räätälöityjä hintoja, jälleenmyyjäverkoston hallintaa ja monimutkaisia tilausprosesseja. Kukaan ei kaipaa kilpailuasetelmaa omiin jälleenmyyjiinsä, ja kaikille avoin verkkokauppa voi olla utopiaa. Vaihtoehtoja startata kuitenkin riittää: Crasmanin kokeneissa käsissä verkkokaupparatkaisu muotoillaan tarkkaan B2B-yrityksesi tarpeita vastaavaksi.
Tutustu palveluihimmeVerkkokauppa automatisoi ja optimoi myyntiprosessin ja toimitusketjun keskeisiä vaiheita vähentäen manuaalisen työn tarvetta ja virheitä. Tämä tuo merkittäviä kustannussäästöjä ja nopeuttaa tilausten käsittelyä, mikä kasvattaa asiakastyytyväisyyttä.
Verkkokaupan teknologiset ratkaisut kuten automaatiot, analytiikka ja tekoäly tukevat kasvua ja kansainvälistymistä. Monipuoliset työkalut auttavat ennakoimaan kysyntää, tunnistamaan trendejä sekä kohdentamaan markkinointia ja myyntiä reaaliajassa.
Asiakkaat odottavat B2B-yrityksiltä samaa joustavuutta ja vaivattomuutta kuin kuluttajaverkkokaupassa. Verkkokauppa lujittaa asiakaskokemusta mahdollistamalla yritysasiakkaille sujuvan ja personoidun ostopolun sekä reaaliaikaisen tilauksen seurannan.
Nopeuta myyntiä kanavoimalla varaosatilaukset tai muut toistuvat ja työllistävät tilaus- ja palvelupyynnöt verkkoon. Helppokäyttöinen tilauskanava palvelee jälleenmyyjiä ja asiakkaita saatavuus- ja hintatietotarpeissa sekä nopeuttaa ja automatisoi toimitusprosessia.
Verkkokauppa-alusta integroituna ERP- ja CRM-järjestelmiin vähentää manuaalista tietojen syöttöä ja inhimillisiä virheitä. Digitaalinen POS-järjestelmä tarjoaa sujuvaa myyntiä kentällä, varastosta tai messuilta ja tapahtumista käsin.
Verkkokaupan avulla B2B-yritys voi laajentua uusille markkinoille ketterästi ja joustavasti, ilman suuria investointeja paikallisiin toimipisteisiin. Kätevät kieliversiot ja helposti hallittavat markkinakohtaiset muutokset tekevät kansainvälisestä kaupankäynnistä sujuvaa ja skaalautuvaa.
Verkkokauppa-alusta on erinomainen paikka testata uusia tuotteita, markkinoita tai liiketoimintamalleja ennen täysimittaista lanseerausta. Helppo skaalautuvuus, monipuoliset testaustyökalut ja matalat investointikustannukset tukevat ketterää kokeilukulttuuria.
Verkkokauppa voidaan integroida saumattomasti maksupalveluihin ja logistiikkakumppaneihin, jolloin tilausprosessi ja toimitukset nopeutuvat ja hallinta tehostuu. Tämä helpottaa kaupankäyntiä ja sitouttaa asiakkaita.
Verkkokauppa-alusta kerää jatkuvasti tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä ja ostotottumuksista, mikä mahdollistaa datan hyödyntämisen esimerkiksi personoiduissa markkinointikampanjoissa ja tuotevalikoiman optimoinnissa.
Kehitä digitaalista liiketoimintaa ja rakenna kasvua kanssamme. Tarjoamme asiakkaillemme tulevaisuuden kaupankäyntiä suunnittelemalla ja toteuttamalla digitaalisen verkkokaupankäynnin laadukkaita ratkaisuja.
Tunnistamme uusia mahdollisuuksia ja ratkomme ongelmia. Hallitsemme teknisesti vaativia kokonaisuuksia ja toimitamme ratkaisut varmasti perille. Rakennamme kanssanne kestävän verkkokaupankäynnin tiekartan, joka siivittää liiketoiminnan tavoitteita ja lujittaa asiakaskokemusta.
Kaikki palvelummeReferenssi
Dynaaminen lippuverkkokauppa taipuu moneen tarpeeseen
Tutustu projektiinReferenssi
Kansainvälinen B2B-verkkokauppa palvelee monia tarpeita
Tutustu projektiinReferenssi
Monikanavainen verkkopalvelu mahdollistaa elämyksellisen asiakaskokemuksen
Tutustu projektiinBusiness Development Director
tomi.talas@crasman.fiCopyright @2024 Crasman