Hyvin kirjoitettu ja käyttäjää kiinnostava sisältö rakentaa luottamussuhdetta, sitouttaa asiakkaan ja ohjaa hänet yrityksen ostopolulle. Siksi teknisesti hyvin toteutettu verkkosivu ei riitä houkuttelemaan kävijöitä sivustolle, sillä hakukoneet painottavat hakutuloksissa tasokasta sisältöä ja yleistä käyttökokemusta.
Sisältö ei ole itseisarvo eikä sitä kannata lähteä tuottamaan vain sisällön luomisen takia. Parhaat tulokset saavutetaan kehittämällä sisältöstrategia, joka toimii punaisena lankana kaikelle tuotetulle materiaalille.
Sisältöstrategia määrittelee muun muassa yrityksen ostajapersoonat, julkaisualustat sekä materiaalien julkaisuaikataulun. Noudattamalla sisältöstrategiaa yritys voi saavuttaa pitkällä aikavälillä merkittäviä etuja.
Sisällön tuottaminen voi olla raskaskin prosessi, joten materiaaleja kannattaa kierrättää eri kanavissa. Usein julkaisualusta määrittelee, millaista sisältöä sinne voi tai kannattaa luoda, mutta pienillä muokkauksilla materiaaleja on mahdollista hyödyntää monipuolisesti.
Testaaminen onkin tärkeää, sillä Facebookissa toimivaksi havaittu sisältö ei välttämättä kerääkään klikkauksia LinkedInissä.
Usein yrityksillä voi olla tavoitteita ja halu toteuttaa laadukasta sisältöä, mutta aika tai osaaminen loppuvat kesken. Crasman on kokenut digitaalisen markkinoinnin kumppani, joka tarjoaa monipuolista sisällöntuotantoa osana strategisten palveluiden tarjontaa.
Sisältötiimimme tuottaa laadukasta materiaalia asiakasyrityksen alasta riippumatta. Tuotantoprojektiin kuuluu perusteellinen tutustuminen asiakkaan liiketoimintaan haastatteluiden ja taustaselvityksen avulla.
Kiinnostuitko? Haluatko kuulla lisää sisältöpalveluistamme?
Business Development Director
tomi.talas@crasman.fiCopyright @2024 Crasman