- /
- blogi
Yritysjohtaja, haluatko menestyvän verkkokaupan? Tärkein edellytys onnistumiselle on teille palkattu, yksinomaan verkkokauppaan keskittyvä asiantuntija.
Kartoitimme menestyvän verkkokaupan osia keskustelussa Crasmanin asiakkuusjohtajien kanssa. Ylivoimaisesti tärkeimmäksi yhteiseksi nimittäjäksi nousi se, että yritys on nimennyt henkilön, joka omistaa verkkokaupan prosessit ja jatkuvan kehitystyön. Tuoteomistajan puuttuminen johtaa usein hajautettuun vastuuseen ja sitä kautta haasteisiin verkkokauppaa koskevassa päätöksenteossa.
Verkkokaupan tuoteomistaja on ihanteellisesti oman myyntikanavansa ammattilainen, joka ymmärtää asiakaskokemusta, digimarkkinointia, analytiikkaa, sisällön merkitystä sekä riittävästi teknologiaa ohjatakseen jatkuvaa kehitystyötä yhdessä toimittajan vastuuhenkilön kanssa.
Koostimme verkkokauppaa tekevien yritysten rekrytointien tueksi huoneentaulun.
Haluatko kuulla lisää?